Tega jutra sem se zbudil malo drugače kot po navadi. Ni mi
bilo namreč treba k strankam, odpirati umazanih paketov, lepiti
nalepk na kataloge in urejati že tako zelo urejeno skladišče. Jutro je bilo
polno pričakovanj, še več pa najbrž strahu pred neuspehom. Kot po navadi, je bil
tudi v tem primeru ta zarečen kruh tako dober.
Energe team je imel sindikalni izlet, ki je posledica
uspešnega meseca. Za razliko od večine sindikalcev, ki sem se jim pridružil do
sedaj, ta ni bil povezan s hojo navkreber. Vsi, ki poznate Energe team
veste o čem govorim in kako sem se počutil. Pa da me nebi narobe razumeli, tudi
sam se tretiram za športnika, sem pa se še veliko bolj, preden sem pričel z
delom obkrožen s takim kolektivom. Za takšne razdalje, kot jih 60% Energe teama
preteče, sam po navadi raje izberem avtomobil oziroma neko drugo prevozno
sredstvo.
Tokrat je Andrej v povezavi s kolegom, ki lasti malo
bencinsko pošast, na dirkališču v Krškem za Energe team organiziral malo dirko za
100 milj Krškega, mali bratec dirke za 24 ur Le Mansa. To seveda najverjetneje ni
naključje, saj kot sem že prej povedal, 60% Energe teama te Le Manse opravljajo
skoraj vsak teden. Edina razlika je, da doma pozabijo na avtomobil, potem pa
jim ostane samo še možnost, da razdaljo pretečejo.
Tokrat pa sem se potrudi, da avtomobila nismo pozabili. Ob
6h zjutraj sem vstal in s kolesom oddrvel do hiše lastnika karta, kjer smo Kart
naložili v kombi. Takrat sem se šele pomiril. Celo uro vožnje do Krškega sem po
spominu še enkrat povzel vse vožnje mojega junaka Ayrtona Senne. Dan prej sem
naštudiral vse videe, zelo namerno pa sem izpustil video iz 1. maja 1994.
Takoj ko smo prišli na dirkališče smo pripravi dirkalnik in
se opremili kot se spodobi za ekipo v Torro rosso v boksih slavnega dirkališča
v Imoli. Naša oprava je sicer bila bolj podobna ekipi Hildinega Vegrada v času
razcveta za časa gradnje Stožic, dirkališče pa je bilo tisto pravo, dobro
pripravljeno, razen dveh luž, ki sta se po besedah zaposlenih na dirkališču tam
znašle po nesreči, meni pa se zdi da bolj verjetno po dežju.
Preden smo pričeli z dirkanjem, je lastnik vozila naredil
kratke povzetek v smislu navodil oziroma varnostnega govora. Sam moram reči, da
sem bil površen pri poslušanju, saj sem bil v mislih že na progi, nekateri
udeleženci pa so varnostna navodila vzeli smrtno resno.
Medtem pa se je tudi Katja opremila za kratek tek, pretekla
je namreč samo dvakratno razdaljo, kot so jo ta vikend pretekle ženske na
daljši razdalji njihovega slavnega DM teka. Tako kratko pa zaradi dejstva, da je mogla dirkaški
ekipi pripraviti kosilo, da so lahko zdržali vse napore.
Prvi je dirkanje demonstriral lastnik Karta, zato je vse
skupaj izgledalo prelahko. Nato pa je svoje mojstrstvo pokazal Andrej. To pa je
bil tudi prvi večji udarec zame, saj je bil edini moj cilj takrat zame zelo
težko dosegljiv. Če bi poiskal vzporednico s smučanjem, je bil zelo podoben
Bodeju Millerju v najboljših časih, ko je bil hiter smučar, ampak redko prišel
do cilja brez kakšne večje napake. Njegova vožnja je bila zelo hitra, v večini
zavojev celo prehitra, zato jih je prevozil kot Colin Mcrae na reliju po
Finski.
Nato pa sem v kart sedel sam. Poln pričakovanj in poln
adrenalina sem pohodil na plin takoj ko sem prišel na progo iz boksa. 125
kubični motor Rotaxa je zapel, da so gume izgubile oprijem, avto pa zaplesal
kot rep klopotače. V zavojih nisem bil suveren tako kot Andrej s Colinovim
slogom ampak bolj kot kakšen ameriški jahač rodea. Avto je bil nemiren kot
neukročen bik, sam pa v skrbeh, da ostanem na asfaltu čim dlje. Popolna
pozornost in stres sta mi izpila toliko energije, da na stezi nisem ostal dolgo
in šel v bokse.
Kot zadnji energovec je v avto sedel Matej. Moram reči, da
je bila njegova vožnja prav navdihujoča, kot kakšna rokovska opera. Ker pa
Mateju moto šport ni najbolj zanimiva stvar in mu ne predstavlja nekega izziva se
je kasneje prelevil v uradnega časomerilca.
S tem je Matej tudi pričel pravo dirko. Andrej je reli stil
zamenjal z vse bolj podobnim pravemu kartovskemu jaz pa sem tega neukročenega bika
vse bolj krotil. Andrej je vsak krog postavljal boljši čas, jaz pa sem bil na
vrsti, da ga prehitim. Bolj kot sem se trudil, bolj mi je težave delal avto,
kateri me je večkrat nekontrolirano zavrtel. Sam sebi verjamem, da nisem bil
odgovoren za to, kakšna bolj neodvisna oseba pa bi najbrž imela drugačno
mnenje, ker pa sem jaz pisec tega bo tukaj seveda obveljalo moje mnenje.
Tako nekako je potekal dan, dirkalo se je, da smo pozabili
na vse, vse kar je bilo pomembno je bil čas, najbrž celo bolj kot klic stranke,
ki ponuja dober posel. Na koncu smo postali pravi dirkači, da je še avto kar
nekajkrat podlegel naši hitri vožnji. Časi pa so si bili zelo podobni. V
kolikor upoštevamo mersko napako največjega konkurenta Timing Mojstrana, so
bili časi identični. Zame je bilo to super, ker sem bil tako hiter kot šef, saj
sem tako uresničil svoj cilj in se izognil tudi morebitnemu mobingu.
Za nami je zelo zabaven dan, ki je v nas popolnoma zadovoljil
otroka. Vožnja domov je bila namreč razmeroma tiha, saj smo vsi utrujeni
povzemali zabavne trenutke dneva. Veselim se naslednjega sindikalnega izleta.
Lp.K
Ni komentarjev:
Objavite komentar