sobota, 30. maj 2015

Prvič pol železni - Logarska half Iron 2015


V soboto sem oddelal svojo prvo triatlonsko železno polovičko, Half Iron Logarska, ki obsega 1,9km plavanja, 90km kolesa in 21km teka. Plavali smo v Šmartinskem jezeru pri Celju, nato odkolesarili v Logarsko dolino, kjer smo odtekli še polmaraton. Kot se za prvič spodobi, sem imel tremo, čeprav sem se s takimi razdaljami v posamezni disciplini že večkrat soočil. Še najbolj me je begala logistika, da ja ne bom kaj pozabil, oziroma dal v napačno vrečo. Si predstavljate polmaraton v kolesarskih čevljih?
No na srečo se je vse izšlo po načrtih. Pravzaprav je bilo super. Vse skupaj sem oddelal pred planom, v izvrstnem počutju. Tekma skoraj meji na Trail Half Iron, samo še valovi na 1,9km plavanja po Šmartinskem jezeru so manjkali. Kolesarskih 90km z 850vm, po slabo vzdrževanih luknjastih cestah, ko se med grizenjem v klanec, boriš za preživetje ob voznikih naspidiranih zaradi rally-a Saturnus, ki je te dni potekal v okolici. Za konec pa te pričaka še tekaški del tekme, ki je speljan po čudoviti, a zelo zahtevni, gozdni trasi v Logarski dolini. Dvakrat 10,5km krog in približno 150vm vzponov in spustov.
 Med tekom skozi gozd sem naletel na škotsko govedo, kosmate rjave krave z velikimi rogovi, v pravljičnem naravnem okolju. Ob pregreti glavi sem si rekel »A sanjam, al kaj!? A je to že Star Wars?«. Ko sem pritekel iz gozda, pa prijetno presenečenje. Tam me je pričakala Energe Katja, ki me je s svojim huronskim navijanjem zbudila in mi dala krila. Skupaj sva izredno hitro odtekla zadnji del prvega kroga. Hvala!
 
Na srečo je mojo pregreto glavo v drugem krogu splaknil in opral močan naliv, tako da sem v cilj prišel, kot da sem ravno izpod tuša.

Dobre želje od blizu in daleč so bile super podpora, zato sem jih z veseljem vračal in širil naokoli.

Po tekmi je sledila še hitra regeneracija in razglasitev rezultatov.


Pohvala organizatorju in prostovoljcem za srčnost in organizacijo dirke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar